wtorek, 5 stycznia 2016

Zimowe wieczory

Heji!
Życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku i wszystkiego najlepszego :) Spełnienia marzeń i sukcesów!
Panuje zima, przyszły mrozy, a prawie cały dzień jest ciemno? Jak spędzić te długie wieczory bez
nudy? Mam kilka sposobów!





Sposób 1.
Najprostszy z możliwych. Obejrzyj swój ulubiony film! Ja włączam zwykle 'Wspaniałe Stulecie", nieźle się w to wciągnęłam ;))
Moim ulubionym bohaterem jest oczywiście książę Mustafa- w tej roli mój ulubiony aktor - syn Sułtana Sulejmana i Sułtanki Mahidevran. Cóż, trzeba obejrzeć, by porozmawiać, jeden odcinek nie wystarczy.
Sposób 2.
Poucz się! Zabije nudę i wyjdzie Ci na dobre ;D
Posprzątaj pokój! Sprawisz przyjemność bliskim, zwłaszcza mamie!
Wyprowadź psa! Ucieszysz pupila!
Zaproś koleżankę! Rozwijaj przyjaźnie!
Sposób 3.
Jeśli masz trochę chęci pomyśl nad założeniem bloga lub stronki o różnej tematyce. Klikasz na bloggera i jesteśmy w domu! Pamiętaj o Facebooku, czy Instagramie. Poświęcając się swojemu dziełu zapomnisz o czasie, pochłonie cię "otchłań internetów' .
Sposób 4.
YouTube stoi otworem!
Niezależnie, czy lubisz oglądać gierki, vlogi, czy, np. porady, znajdzie się coś ciekawego! :) |
Nie mogę Wam polecić konkretnego youtubera, bo każdy ma inne gusta. Z topki, to, standardowo, Stuu, Rezi, Karolek, Blow czy Banshee, których również oglądam ;)
Sposób 5.
Planszowe gierki cię nie zawiodą!

Wiecie, który sposób wykorzystuję najczęściej?
Naukę. Uczę się codziennie, nie daje. Nie dobrze, bo moja średnia wpadnie na coś ok. 5.50.
Tak, źle. Wydaje mi się, że trochę za nisko.
No cóż, jutro i pojutrze mam trochę wolnego, poświęcę to pewnie na książki z gegry, może wpadnę na lodowisko.
Pozdrawiam cieplusio w te mrozy!

PODPIS

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz